Hizmet Yönetim Çözümleri

NEWUP Hizmet Yönetim çözümleri, kurumunuzun kullandığı veri merkezleri, Microsoftveya non-Microsoft yazılımları, bulut teknolojileri, veri sınıflandırma, veri güvenliği veyazılım güvenliği gibi birçok alanda kapsamlı hizmet yönetimi sunmaktadır. Buçözümlerle, BT altyapınızın tüm bileşenlerini izlenebilir, yönetilebilir ve güvenli birşekilde kullanmanızı sağlıyoruz. NEWUP’ın uzman ekibi, en son teknoloji vemetodolojileri kullanarak, veri ve yazılım güvenliğinizi maksimum düzeyde korur ve işsürekliliğinizi güvence altına alır. Hizmet Yönetim çözümlerimiz sayesinde, BTyapınızın performansını ve verimliliğini artırırken, olası riskleri minimize edebilir ve işsüreçlerinizi kesintisiz bir şekilde sürdürebilirsiniz. Bu kapsamlı hizmetlerle, kurumsalverimliliğinizi ve güvenliğinizi en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz.

Yönetilen Hizmetler Ve Bakım Desteği
  • Bulut Tabanlı Sistemlerin Performans Optimizasyonu: İş sürekliliği, hız ve maliyet optimizasyonu gözeterek, altyapı ve bulut servislerinde mimari danışmanlık ve
    proaktif destek hizmeti sunuyoruz.

  • Bulut Tabanlı Sistemlerin Siber Güvenlik Sıkılaştırma Hizmeti: Bulut sistemlerinizin güvenliğini artırmak amacıyla uygun senaryo ve servisler belirliyoruz.

  • Proaktif Altyapı Yönetimi ve İzleme: Altyapı teknolojileri için risk ve kritik senaryo analizi yaparak; altyapının en iyi senaryoda çalışması için izleme, müdahale ve çözüm hizmeti sağlıyoruz.

  • Donanım Performans Optimizasyonu: Donanım bileşenlerinizin hız, kapasite ve verimlilik yönünden en iyi durumda çalışmasını sağlamak için yapılandırmalarını optimize ediyoruz.

  • Yedekleme Stratejileri: Veri kaybını minimize etmek adına en uygun ve doğru yedekleme senaryolarını oluşturuyor, destek ve çözüm hizmeti sunuyoruz.

  • Sanallaştırma Yönetimi: Sanallaştırma teknolojilerini kullanarak altyapınızın daha etkin bir şekilde kullanılmasını sağlıyor, kaynak verimliliğinizi artırıyoruz.

  • Kurtarma Planlaması ve Uygulaması: Olası kesinti durumlarında iş devamlılığını temin etmek için kapsamlı bir kurtarma planı ve uygulamasıyla, kritik iş süreçlerinin kesintisiz sürdürülebilirliğini garanti altına alıyoruz.

Basic L1
BT Tasarım Danışmanlığı
Yazılım Güvenliği Bilgilendirmeleri
E-Posta ile Teknik Testek (Mesai Saatleri İçinde)
Servis Kayıt Portalına Erişim
Aylık Düzenli Teknik Toplantı
Üreticiye Direk Servis Kaydı Açma Hakkı
Teklif AL
Standard L2
Basic L1 İçeriği
Microsoft Infra Ürünleri Desteği (L200 Uzman Tarafından)
Canlı Danışman Desteği (Mesai Saatleri İçinde)
Aylık Aktivite Raporu ve Anlık Uyarı Sistemi
Düzenli Security Update (L200 Uzman Tarafından)
Teklif Al
Premium L3
Basic L1, Standard L2 İçeriği
non-Microsoft Ürün Desteği (Uzmanlık Listesi Payaşılacaktır)
Özel Danışman Ataması
Mesai Saatleri Dışında Planlı Çalışma Hakkı
İngilizce Destek Ayrıcalığı
Yazılım Güvenliği Hizmeti
Teklif Al